Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

Nagy utazás…

Élménybeszámoló a Nahrin öttusa verseny nyerteseinek fantasztikus svájci utazásáról

csoportkep copy copy

„Életem legszebb utazási élményei közé sorolható a mostani svájci jutalom út. Minden együtt volt ahhoz, hogy jól érezzük magunkat, hosszú ideig erőt meríthessünk, és emlékezzünk ezekre a felhőtlenül csodálatos napokra. Kitűnő szervezésben, nagyon gazdag és mozgalmas programokban, pazar ellátásban részesültünk. A győztes csapat kedves tagjaival élvezetes volt az együttlét minden perce. A szép kis svájci idegenvezetőnk felkészülten, sok érdekes információval látott el bennünket, kedvesen, szolgálatkészen. A programok egymásutánja patent módon a tervek szerint történt. Végül, de nem utolsó sorban az időjárás is kegyeibe fogadott bennünket, gyönyörű napsütéses kellemes időnk volt, szinte folyamatosan. A gazdag programkínálatból nehéz egy-két kedvencet találni, de ha mégis ki kellene emelni valamit, talán a Bernina Expresszel a panoráma vonatozás úti élménye Tiefencasteltől Poschiavóig, a hófödte magas hegycsúcsok, tengerszemek által ölelt vidékek változatossága elbűvölte az embert, és sokáig lebegni fog a szemünk előtt álmainkban. A visszaút előtt a Zürichi-tavon a hajókirándulást is emlékezetes élményként fogjuk őrizni. Na, tessék, még jóformán alig emeltem ki a pár nap élményeiből valamit, s máris a tízedik mondatnál járok!”

Sok szeretettel: Gáborjáni Szabó Jerne

P1080563„Boldog vagyok, hogy két új Delfin munkatársammal részesei lehettünk ennek a minőségi, profi szervezettségű utazásnak, meseszép hegyek között.

Panoráma Expresszen, hajón a Zürichi-tavon, buszon a kis városok között és természetesen libegőn a természet szabadságában.

Mindig nagy élmény számomra a Nahrin gyár látogatása, ahol új termékek, új fejlesztések és meglepetések várnak ránk!

Gasztronómiai élményben is volt részem, a Gálavacsorától a reggeliig (házi müzli, diós kenyér és társai vártak ránk).

A csapat hangulata, derűje és mosolya töltötte be életem 5 napját!

Könnyes szemmel búcsúztunk egymástól vasárnap a repülőtéren!

Köszönöm Igazgató Úrnak és minden kedves résztvevőnek, hogy együtt lehettünk!

Augusztus 1-től indul a Just öttusa verseny, gyere és versenyezz velem, utazzunk jövőre együtt a havasi gyopár hazájába, Svájcba!”

Szeretettel: Hegyi Gyöngyi

IMAG1329„FÖLDÖN, VIZEN, LEVEGŐBEN”

Ez jellemezte az 5 napos svájci exkluzív jutalomutazást.

Életem első repülős utazása volt, melynek minden pillanatát élveztem. Csodálatos élmény volt a habok (felhők) között repülni. A repülőtérről a meseszép Flüeli-Ranftra utaztunk autóbusszal, ahol a nemes eleganciába bújtatott Paxmontanában szálltunk meg. Másnap reggel Sarnenbe utaztunk, a Nahrin gyár meglátogatására, ahol havasi kürt koncerttel fogadtak bennünket. A gyárból Unterterzenbe mentünk, ahol a Walensee partján gyönyörű kilátás mellett ebédeltünk. Este elfoglaltuk új szálláshelyünket Lenzerheideban a Hotel Lenzerhornban. Este gálavacsora a Michelin csillagos Bündnerstube étteremben. A Napsugár csapat kis meglepetéssel készült a Nahrin gyár képviselői és a sikercsapat tagjai számára, egy bajor sörtáncot adtunk elő. Harmadik nap túrázni indultunk a hegyekbe ki rövidebb, ki hosszabb útvonalon, s libegővel utaztunk a Tgantieni Berghaus éttermébe, ahol ebéddel vártak bennünket. Negyedik nap Tiefencastel állomáshoz indultunk a Bernina Expressel, egészen Poshiavoig utaztunk a világörökség részeként ismert csodálatos útvonalon.

Utolsó nap visszautaztunk Zürichbe, ahol még a hazautazás előtt a Zürich-tavon 2 órás hajókázáson vettünk részt, majd ebéd után ismét repülőre ültünk és hazautaztunk szeretett kis hazánkba.

Az élmény, melyet átéltem, leírhatatlan és csodálatos. Kívánom, hogy minél többen tapasztalják meg ezt a lehetőséget az idáig vezető úttal együtt.”

Szeretettel: Bucziné Fésüs Ilona

P1060881„Ezúton is szeretném megköszönni Schmidt Ferenc igazgató úrnak azt a lehetőséget, hogy a kezdőknek, akik a közelmúltban csatlakoztak az Életfa programhoz, lehetővé tette a Nahrin jutalomutazáson való részvételt.

Eddig eljutni valóban sokak számára álom volt, hálát adok Istennek, hogy párban a férjemmel együtt vehettünk részt ezen a nem első osztályú, hanem osztályon felüli utazáson.

A Nahrin termékeket ismerjük, tudjuk milyen minőségi készítmények, ebből adódóan a svájci út is, az előzetes itthoni szervezés, a kiutazás, a fogadás, az ellátás, a szállodák, a programok, a kirándulások is ezt a minőséget tükrözték.

Mivel a férjemmel először ültünk repülőgépen, felemelő érzés volt látni azt, hogy a felhők fölött mindig kék az ég.

Nagy öröm volt számomra, hogy első reggel a Pax Montana szálloda erkélyéről távcsővel felfedeztük a Nahrin gyárat, így még nagyobb vágy és kíváncsiság hajtott minket, hogy belülről is láthassuk. A gyár előtti fogadásunk sem volt mindennapi, havasi kürttel kápráztatta el a magyar csoportot két idősebb svájci zenész. Weisz Péter úr pedig készségesen és nagy szeretettel vezetett végig minket a gyárban, annak minden szintjén. Láthattuk a precíz munkát, az odafigyelést, a tisztaságot, a legújabb fejlesztéseket, azokat a termékeket is, amelyek Magyarországon még nem ismertek. Beléptünk a korszerű logisztikai irodákba, és megtudtuk, hogy már a fűtési rendszerükkel is mennyire odafigyelnek a környezet védelmére.

A hab a tortán már csak az volt, hogy az Alpok magas csúcsain libegőzhettünk, túrázhattunk, a Bernina Expresszel utazhattunk, és mindezt ragyogó napsütés közepette.

A hétvégére pedig a hegyekben a hó is leesett.

Az együtt eltöltött napok alatt, az igen jó hangulatú, tizennyolc főből álló csapat nagy családdá kovácsolódott össze. Könnyes szemekkel váltunk el egymástól a budapesti repülőtéren. Bízom abban, hogy az együtt eltöltött idő még jobban ösztönöz mindnyájunkat a tartalmas és hasznos munkavégzésre.”

Szeretettel: Baracsiné Lakatos Margit és Baracsi István

P1060910„SVÁJC? SVÁJC !!!”

Ez a szó, Svájc, mióta „életfás” vagyok, már régen nem csupán egy ország neve… Annyi minden hozzákapcsolódott már az elmúlt 10 év során!

Siker, eredmény, csapat, összetartozás, szeretettel végzett munka, minőség, katarzis, család, fejlődés, szeretet, ajándék…

Imádok utazni, jelen lenni, megélni az eseményeket, de leginkább hazatérni szeretek, és tovább ízlelni a megtapasztalt élményeket, építkezni belőlük, tovább adni amit csak lehet!

Vezetői munkám boldogságos öröme, hogy az idei 9 hónapon át tartó Nahrin Öttusa verseny mindkét kategóriájából voltak nyerteseink: voltak első, harmadik, negyedik helyezéseink, és összességében 6-an képviselhettük a Napsugár Csapatunkat!

Hogy hogyan? Vidámsággal, sok nevetéssel, egymáshoz forduló érdeklődéssel, gyermeki izgalommal készülő, jelmezes meglepetés táncprodukciónkkal, a rácsodálkozás megannyi megnyilvánulásával, szeretettel…

Köszönöm Ove nevében is az élményt, az együttlét örömét, nyertes Csapattársaimnak: Bucziné Icunak, Dr. Czanik Saroltának, Dr. Horváth Attilának, Magyar Balázsnénak, minden, a testvércsapatokból jelenlevő Életfa Család Tagnak, a jutalomút pazar gazdagságát, a szeretetteljes gondoskodást Programunk megalkotójának, Schmidt Ferencnek.

Jövőre a JUST utazáson is, juszt is ott leszünk, ugye?”

Szeretettel, sokkal: Szilágyi Ildikó és Lund Ove Napsugár Csapat

DSCI0141„Nagyon szép és tartalmas öt nap volt, amit eltöltöttünk, és a táj az magával ragadt mindenkit. Az első nap Paxmontánában szálltunk meg. Nagyon egyedi hotel. Olyan érzésem volt, mintha visszamentünk volna az időben, mert meghagyták az épületek eredeti állapotát. A kinti környezete is csodálatos, a kis kápolnák, a csörgedező kis patak, tiszta levegő igazi nyugalom szigete. Másnap reggel a NAHRIN gyárba mentünk, amire nagyon kíváncsi voltam. Itt sem csalódtam. A fogadtatás sem volt mindennapi, úgy vártak minket, mint egy delegációt. A magyar zászlót felhúzták tiszteletünkre, Weisz Péter pedig svájci kürtszóval fogadott minket. A gyárban azt tapasztaltam, hogy törekednek a fejlesztésre, a környezettudatosságra, a tisztaságra, a pontos munkamenetre. Nagyon fájt a szívem, amikor megláttam mennyi fűszerkülönlegességük van. Szívesen hoztam volna belőle egy egész bőrönddel. Sajnos mi itthon keveset tudunk eladni a fűszerekből, de ajándékba kaptunk, és ez boldoggá tett. Miután elköszöntünk a gyártól indultunk tovább Lenzerheidébe, ahol az esti Gálavacsorára készültünk. A Bündnerstube, magas kategóriájú étteremben vártak minket. A vacsora előtt Weisz Péter köszönetet mondott Igazgató úrnak, hogy 20 év után is töretlen bizalom van mind a két fél között, és hogy mennyi mindent köszönhet Igazgató úrnak. Péntek reggel a bátrakkal belevágtunk a hegyi túrába, amit 3 óra helyett 40 perces csúszással teljesítettünk. De megcsináltuk! És ez volt fontos! Szombaton egy csodálatos utazásra indultunk a Bernina expresszel Poschiavoban. Ez Svájcnak az olasz határhoz közeli a kantonja. Az odajutást is csodálatos tájak övezték, állandóan kattogtak a fényképezők. Este a szállodában készültünk az utolsó vacsoránkra, ami attól lett különleges, hogy a végén Igazgató úr elindított egy beszélgetést, ami a családunkról és terveinkről szólt, jó volt megismerni az egymás érzelmeit, terveit.

Utolsó nap a hegyekben leesett a friss hó! Csodálatos látvány volt számunkra. Elindultunk utolsó programunkra a Zürichibe, ahol hajóztunk a tavon és utána szomorúan vettünk búcsút a svájci idegenvezetőnktől. Ő tündéri teremtés, és akinek a nevét nem tudom leírni. (Solveig. A szerk.) Ezt követően ebédelni mentünk. Weisz Péter elhozta a családját. Megismerhettük a tündéri feleségét és három aranyos gyermekét.

Nem maradt más számunkra csak az, hogy elköszönjünk ettől a csodálatos országtól és hazarepüljünk! Boldogok vagyunk, hogy ilyen nagyszerű emberekkel utazhattunk együtt, nagyon jól éreztük magunkat és igyekszünk a jövőben segíteni mindenben az Életfa Program munkáját.

Én és a férjem, mint első svájci utazók köszönettel tartozunk Igazgató úrnak és az Életfa Program Csapatának, hogy ennek az álomutazásnak részesei lehettünk!

Végtelen szeretettel: Tóthné Borza Ildikó és Tóth János

P1060981„Ahogy közeledett az augusztus 21-e egyre jobban eluralkodott rajtam egy kellemes szorongás. Ez azért volt bennem, mert még nem utaztam repülővel és nem tudtam mit fog belőlem kiváltani, ha elfogy a talaj a lábam alól. Viszont nagyon kellemes volt, hiszen tudtam, hogy egy felejthetetlen élménynek leszek a birtokosa.

Nem csalódtam a felejthetetlen élmények már a repülőn elkezdődtek, hiszen olyan kellemes társaság vett körül, hogy csak azt vettem észre, amint leszállt a gép a zürichi repülőtéren. Svájc egy csodálatos ország. Nagyon tetszettek a programok, melyeket megkoronázott a táj szépsége. Főleg a NAHRIN gyár látogatása volt rám nagy hatással. Nagyon építőek voltak a csapattársakkal folytatott beszélgetések is.

De mielőtt valaki azt hinné,hogy ez egy tökéletes kirándulás volt, el kell hogy áruljam, téved. Volt benne egyetlen egy negatívum. Természetesen az, hogy már vasárnap fájó szívvel búcsúznunk kellett egymástól és Svájctól is. Na de komolyra fordítva a szót, ez egy felejthetetlen élmény volt, ezt egyszer minden életfásnak, át kell élnie!

Én itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem szponzoromnak, Hegyi Gyöngyinek, hogy a viszonylag nagy távolság ellenére is mellettem volt, és mindenben segített. Valamint köszönöm Schmidt Ferenc igazgató úrnak ezt a nem mindennapi lehetőséget.”

Tisztelettel: Fehér Zoltán a Delfin csapatból

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.