Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

Jutalomutazás Svájc, 2012

joomplu:1175Először köszönetet szeretnék mondani kedves Igazgató Úrnak, hogy a tavaly meg nyert svájci utat idén vehettem igénybe édesapám súlyos betegsége miatt. Köszönöm szépen!

Nagy élmény volt számomra repülővel utazni, még nem volt részem benne! A zürichi reptér látványa lenyűgözött, a repülők percenként szálltak fel és le.

A zürichi Hotel ST. Gotthard vendégszeretetét élveztük. Első nap reggel indultunk Rapperswilbe, megtekintettük a csodálatos hangulatú óvárost, majd egy kedves vendéglőben finomságokkal megterített asztal várt bennünket.

Némi pihenés után indultunk tovább Flawilba, a Maestram csokoládégyárba, ahol sok-sok finomság, kóstolás várt ránk. Megtudtuk, hogy 160 éves múlttal rendelkezik, és a sok finomság 70%-a a hazai boltokba készül. Bepillanthattunk a csokigyártás rejtelmeibe. Szuper gépsorok, és szorgos emberi kezek készítik a megannyi édes csodát. Természetesen a csoki vásárlás sem maradt el a család részére.

A csokigyárat elhagyva indultunk szálláshelyünkre, Walzenhausenbe, annak csodaszép panorámájával, kényelmével, vendégszeretetével rendelkező hoteljébe.

Második nap a reggeli elfogyasztása után a hotel szomszédságában lévő Just gyárhoz sétáltunk. Már vártak a kedves vezetőik Olympiada, Rottstock úr. Bemutatták a termékek minőségi tesztelését, előállítását, gyártását. Megmutatták az új gyár makettjét, ami a közeljövőben készül el a régi gyár mellett. Majd egy szakmai beszélgetés keretében kaptunk válaszokat kérdéseinkre.

Gyárlátogatás után ebéd, majd a szabadprogramot kihasználva úszni mentem a hotel uszodájában. Este vacsorázni mentünk Berneckbe, a Tobias Schmid és fia pincészetébe. Hangulatos belsőtérrel, saját ételkülönlegességekkel vártak, amit igen jó hangulattal el is fogyasztottunk.

Harmadik nap reggeli után hajókirándulásra indultunk Rorschachba. A hajóállomásról kihajózva a Bodeni tavon Németország felé vettük az irányt, Lindauba. Idegenvezetőnk jóvoltából a város régi történelmével, nevezetességeivel ismerkedtünk meg. Visszahajózva, tele élményekkel tértünk Walzenhausenbe. Kis pihenő után lázasan készülődtem utazásunk utolsó estéjére, a gálavacsorára Just vezetőivel.

A nagyon finom vacsora elfogyasztása közben Rottstock Úr pohárköszöntőt mondott, megköszönve eredményes munkánkat, jó egészséget kívánt, legközelebbi viszontlátást, minél több munkatárssal!!

Vasárnap, hazautazásunk reggelén a hotel masszőre megmutatta, hogyan lazítsuk el testünket-lelkünket egy fáradt nap után. A finom ebéd után elbúcsúztunk nagyon kedves házigazdánktól, Olympiadától, megköszönve az együtt töltött négy nap sok-sok színes programját.

Rengeteg emlékkel, jó érzéssel indultunk a reptérre. Ismét repülhettem! Boldog voltam, hogy még egyszer átélhettem a repülés élményét, látva az alattunk elterülő havas Alpok vonulatát, visszagondolva az elmúlt napok élményeire.

Érdemes, hogy legyenek álmaink, céljaink, amit tudatos tervezéssel, kitartó munkával elérhetünk, úgy, mint a svájci jutalomutazást!

Az Életfa Program szlogenjével búcsúzom: AKI VELÜNK TARART, AZ JÓL JÁR!

Bujdosó Sándor, az Életfa Delfinek csapatából

{joomplucat:30 limit=8|ordering=random}

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.