Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

EGY ÉLETRE SZÓLÓ ÉLMÉNY II.

Ildi es Ove

…Akkor folytatom, jó?

Hirtelen történt, nem is fogtuk fel igazán. Egy váratlan, kórházi kezelést is igénylő egészségügyi problémája  lett Ovenak, ami úgy tűnt, akár veszélyezteti  is az utazásunkat.

De hála a fantasztikus orvostudománynak, a lelkiismeretes, profi orvosoknak, és a csodálatos termékeinknek: UTAZHATTUNK!!!

Istenem, mennyi kaland, mennyi izgalom, mennyi csoda fért ebbe a 10 napba!

Zárás a repülőgépenAz, hogy a repülőtéren, sőt, még a repülőn is „zártam” a hónapot, és nagyszerű eredményt ért el a csapatunk, csak külön megerősített abban, hogy itt az erőgyűjtés, a lazítás, töltődés és tanulás ideje.

Innentől kezdve bántam is én, hogy hosszú repülő út áll előttünk! Hogy nem alszom a 28 órás oda út alatt, édes teher volt csupán.

Tampába érkeztünk a géppel, ahol egy kellemes szállodába hajtottunk.

Fontos volt ez az átálláshoz, hogy valamennyit pihenjünk, ismerkedjünk a környékkel, és megismerkedjünk a velünk együtt utazó másik magyar csapat tagjaival.

Meg, hogy összegyűjtsem  a bőröndben sivatagi homokként szétszóródó, minden elképzelhető helyre bejutó, és a légtér nedvessége miatt megtapadó Iso-Tea port...

Burke HedgesNa meg azért is, mert másnap délelőttre egy nagyszerű MLM-es szakembert, Burke Hedges-t hívta meg közénk Mátrai Szilárd egy találkozóra, kötetlen beszélgetésre.

Igaz, reggel a szemem helyén még csak egy csík volt a kevés alvástól, de az agyam olyan volt, mint a szivacs: ittam a szavait, nem csak jegyzeteltem egytől-egyig… Saját élettörténete nagyszerű példáját adta a kudarcok utáni felállásnak, a megtestesült hitnek, és az üzletágunk, az MLM  stabilitásának.

Az én életemben a tampai ott tartózkodásnak nem csak az volt egy másik  hozadéka, hogy elmondhattam: voltam Amerikában, hanem ehhez a városhoz kötődik még egy személyes sikerem is: a klausztrofóbiám okozta félelmem átlépése: a szállodában többszöri próbálkozás és megfutamodás után, de BESZÁLLTAM A LIFTBE!!!

Ezek után az esti kubai étterem látogatás, a mennyei ízek, a csodálatos zene, a csapatunk fergeteges hangulata csak fokozták a felszabadultság érzetemet!

A harmadik  nap reggelén aztán ismét lezártuk a bőröndjeinket, és rövid utazást követően a kikötőbe érve megláttuk az elkövetkező egy hétben nekünk otthont adó, minket befogadó úszó városunkat, a csodálatos, grandiózus, 11 emeletes óriás hajónkat, a Carnival Pride-ot!

carnival pride

Hamarosan innen folytatom…

Szeretettel, sokkal:
Szilágyi Ildikó
Vezető Tanácsadó, Tréner
A Napsugár Csapat vezetője
20 9 519 908

További képek:

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.