Menu

just logo uj     nahrinlogo   infoblokk kedv final felso ESZA

A+ A A-

SVÁJCI UTAZÁS – ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ I.

Kedves Életfások!

Örömmel jelentjük, hogy a Just Öttusa verseny nyertesei visszatértek az öt napos svájci utazásból. Szeretettel osztják meg veletek élményeiket, az utazáson történteket… ha elolvassátok, egy kis szelet Svájccal Ti is gazdagabb lesztek!

I. rész

„AZ ÉN SVÁJCI UTAZÁSOM

Alig értünk haza Svájcból, máris indulnék újra! Ott minden eltöltött nap egy csoda, kolompolnak a tehenek, friss a levegő, átjár mindent a nyugalom. Idén is szuper volt az ott eltöltött 5 jutalom nap, amit a Just Öttusa versenyen nyert a Karasszon csapat.

DSCF6234Idén 16-an indultunk el a Liszt Ferenc repülőtérről, hogy a 2014-es év jutalomutazásán részt vegyünk. Gondtalan repülésünket a Levendula olaj biztosította, másfélóra múlva pedig megérkeztünk Svájcba, ahol már várt ránk a busz. A Hotel Walzenhausen 4 éjszakára vált az otthonommá, ahol közös szobában lakhattam a szponzorommal, Harsányi Edittel.

Gasztronómiai csúcsokat döntött minden étterem nap mint nap, hihetetlen desszerteket kóstolhattunk meg és csodálatos italokkal koccintottunk. Minden alkalommal úgy éreztem, hogy ezt már lehetetlen fokozni, és mégis! A gálavacsorán magyarra fordított menüsort kaptunk, ami mindenki szívét megérintette szerintem.

A Just gyárlátogatás ismét tartogatott újdonságokat. A pezsgős fogadtatás és a megható pillanatok, amelyekkel megtekintettük az új gyárépület jelenlegi állását, majd belül a munkát, nagyon érdekes volt. Láttam, ahogyan készül a kedvenc Mályva roll-on, illatoztam a frissen készülő Narancsaromákat… Új fényképem van Ulrich Jüstrich-el és megnéztük a legújabb táskát, amellyel a svájci munkatársaink dolgoznak minden nap.

Szinte végiggondolni is nehéz, hogy mi mindent láttunk. Walzenhausen, St Gallen, Feldkirch… A Maestráni csokigyárban mi magunk is igazi csokigyárosok lehettünkJ. Mindenki csodálatosat alkotott szerintem. Steinben a sajtkiállításon csak ámultunk-bámultunk a különböző sajtok láttán. A parasztházban igazi régi vacsorán vettünk részt, játék viharral és társasjátékkal. A Hoher Kaster forgó étterme pedig menedékként szolgált számunkra, amíg az idő kitisztult. Appenzellben buborékot fújtunk és szép ajándékokat vásároltunk. Majd az utolsó nap Zürichben hajókáztunk….

Örök emlék lesz számomra ez az 5 nap, amit együtt töltöttünk. Köszönöm szépen!”

Szeretettel:

Karasszon Eszter

„Nagy örömmel vártam az indulás napját. Ez alkalommal nem csak magam miatt, hisz vihettem magammal Tünde lányomat. Már a repülés is élmény volt. Érkezésünk után gyönyörű tájak mentén érkeztünk meg a szálláshelyünkre, amely a Just gyár mellett helyezkedett el. Jóleső érzés volt, hogy az épület falára kitűzték ott tartózkodásunk idejére a magyar zászlót. A szoba elfoglalása után az ablakon kitekintve a Bodeni tóban gyönyörködhettünk. Nap, mint nap érdekes programokat biztosítottak számunkra. Just gyárlátogatás, csokigyár, sajtgyár, kastély, könyvtár, gyönyörű templomok, Vörös tér, libegő, forgó étterem stb. Fantasztikus hangulatban, gyönyörű tájak mentén és egy nagyon kényelmes busszal utazva jutottunk el ezekre a helyekre. Már másnap ajándékkal kedveskedtek, mindenki kapott egy nagyon szép fehér Just-os esernyőt, ami épp aktuális volt.

P1150527A táj szépségéről rengeteget lehetne írni, az a gyönyörű zöld fű, rendezett porták, senkit nem zavart a városban sem, ha a ház mellett a füvön tehén, birka vagy kecske legelészett. Olyan bőséges ellátásban volt részük, hogy semmire nem volt szükségünk azon kívül, amit kaptunk.

Nagyon örültem, hogy ezt az öt napot a lányommal és a nagy csapat többi tagjával együtt tölthettem el. A beszélgetések során nagyon sokat tanulhattam a termékekről, az MLM–ről.

Az ajándékozás a gálavacsorán folytatódott, isteni Just termékekkel lettünk gazdagabbak.

Te is eljuthatsz Svájcba! Érdemes megragadni a lehetőséget!

Köszönöm Igazgató Úrnak ezt a felejthetetlen öt napot, és a Szponzoraimnak a segítséget.”

Szeretettel: Galiné Kati

Ez a honlap sütiket használ. A honlap további használatával hozzájárulsz a sütik használatához.